Viktig information om coronapandemin

Det är du och jag som har makten över viruset - tillsammans kan vi minska smittspridningen. Läs mer om hur Örnsköldsviks kommun hanterar coronapandemin.

KomTek

Kommunen har en teknikskola för barn och ungdomar.
Teknikskolan kallas för KomTek.
KomTek medverkar i skolans undervisning
och erbjuder även frivilliga aktiviteter efter skolan.
Elever som vill delta i aktiviteterna på sin fritid
måste söka plats i förväg.

På KomTek får eleverna skapa och experimentera
och lära sig teknik på ett roligt sätt.

KomTek har kurser i Kulturfabriken i Örnsköldsvik
och i Mellansel och i Björna.
De kurserna måste barnen söka plats på.
KomTek ordnar också aktiviteter
under skollov och på lördagar.
Då får alla som vill delta.

Det kostar inget att gå på KomTek.

Kontakta KomTek

KomTek har telefon 0660 - 885 64.
Vill du skicka e-post är adressen komtek@ornskoldsvik.se