Länk till startsidan

Hej! Vi har fem korta frågor om webbplatsen. Det vore snällt om du ville svara på dem. Det underlättar vårt arbete att göra vår webbplats bättre.


Varför besöker du oss? * (obligatorisk)
Varför besöker du oss?




Vem är du? * (obligatorisk)
Vem är du?





Kunde du göra det du hade tänkt på webbplatsen? * (obligatorisk)
Kunde du göra det du hade tänkt på webbplatsen?




Var informationen du fick på webbplatsen bra? * (obligatorisk)
Var informationen du fick på webbplatsen bra?





Träffpunkter

Kommunens träffpunkter
är till för dig som har fyllt 65 år
och vill komma ut och träffa andra
Träffpunkterna är samlingslokaler där ni kan prata
och ta en kopp kaffe tillsammans.
Ibland är det sång och musik på träffpunkterna.
Ibland är det gympa eller någon annan aktivitet.

Det finns träffpunkter på flera platser
runt om i kommunen.
Du behöver varken ansöka om
att få delta i träffpunktens aktiviteter
eller anmäla dig i förväg.
Du går till träffpunkten när det passar dig.

Träffpunkterna är främst till för dig
som har fyllt 65 år
och som bor kvar i ditt egna hem.

Kontakta träffpunkterna

Du kan skicka e-post till träffpunkterna
vf.traffpunkterna@ornskoldsvik.se

Du kan också ringa till kommunens kontaktcenter
på telefon 0660 - 880 00
för att få veta var din närmaste träffpunkt finns.