Länk till startsidan

Hej! Vi har fem korta frågor om webbplatsen. Det vore snällt om du ville svara på dem. Det underlättar vårt arbete att göra vår webbplats bättre.


Varför besöker du oss? * (obligatorisk)
Varför besöker du oss?




Vem är du? * (obligatorisk)
Vem är du?





Kunde du göra det du hade tänkt på webbplatsen? * (obligatorisk)
Kunde du göra det du hade tänkt på webbplatsen?




Var informationen du fick på webbplatsen bra? * (obligatorisk)
Var informationen du fick på webbplatsen bra?





Föräldrabyrå

Föräldrabyrån vänder sig till dig
som har barn i åldern 6-17 år.
Där kan du få stöd
i din roll som förälder eller vårdnadshavare.

Hos föräldrabyrån jobbar psykologer och socionomer.
Det är yrken som kan mycket
om barns utveckling
och om relationer mellan barn och vuxna.
Du kan vända dig till dem
om du tycker att det är jobbigt
att nå fram till dina barn
eller har funderingar kring föräldrarollen.
Du kan få personligt råd
eller delta i gruppträffar med andra föräldrar.

Föräldrabyrån ligger på Nygatan 8C
i Örnsköldsvik.
Du kan ringa föräldrabyrån på telefon 0660-889 85.
på tisdagar, onsdagar och torsdagar
mellan klockan 9:00 och 12:00.