Länk till startsidan

Hej! Vi har fem korta frågor om webbplatsen. Det vore snällt om du ville svara på dem. Det underlättar vårt arbete att göra vår webbplats bättre.


Varför besöker du oss? * (obligatorisk)
Varför besöker du oss?




Vem är du? * (obligatorisk)
Vem är du?




Kunde du göra det du hade tänkt på webbplatsen? * (obligatorisk)
Kunde du göra det du hade tänkt på webbplatsen?




Var informationen du fick på webbplatsen bra? * (obligatorisk)
Var informationen du fick på webbplatsen bra?





Friluftsliv

Gillar du att vara utomhus
finns det fina fiskevatten där du kan fiska.
På några platser finns bryggor och ramper
som gör att du som är rullstolsburen
lättare ska komma fram.

Det finns både korta och långa vandringsleder
där du kan gå i naturen.
Längs många av lederna finns vindskydd
och bänkar där du kan sitta och fika.
Ibland finns det också raststugor
där du kan övernatta.
Höga kustenleden som går mellan
Höga kustenbron i Kramfors
och Örnsköldsvik är 13 mil lång.
Som tur är kan du gå olika etapper.
Du behöver inte gå hela leden i ett sträck.

På vintern kan du åka slalom eller längdskidor.
Det finns många mil med skidspår ute i skogen.
På Skyttis och några andra platser
finns elljusspår för dig som vill åka på kvällen.

Gillar du att träna utomhus
finns det utegym vid Hörnsjön,
och i närheten av Höglandsjön samt i Husum.