Aktuella upphandlingar
Bra att veta
Varje år genomför kommunen cirka 150 upphandlingar och köper in varor och tjänster för drygt 700 miljoner kronor. Du som är intresserad av att bli leverantör till kommun kan lämna anbud på våra upphandlingar. Du hittar alla pågående och planerade upphandlingar på bland annat e-Avrop, Mercell och Opic. Där kan du prenumerera på de upphandlingar som är intressanta för ditt företag. Alla anbud till kommunen lämnas elektroniskt via e-Avrop. För att kunna lämna anbud behöver du registrera dig på e-Avrop. Därefter kan du som leverantör hämta och bevaka nuvarande och kommande upphandlingar och avtal och lämna anbud elektroniskt via e-Avrop.
Kontakt
Har du frågor om kommunens upphandlingar? Kontakta upphandlingsenheten på upphandling@ornskoldsvik.se eller via kontaktcenter.
Kontaktcenter
Telefon: 0660-880 00, välj tonval 2
Öppettider telefon: 07:30–17:00 helgfria vardagar (15 maj–15 september 07:30–16:15)
Chatt: helgfria vardagar 08:00–15:00, övrig tid lämna meddelande.
Besök oss i stadshuset Kronan
Adress: Järnvägsgatan 6, entréplan
Öppettider besökscenter Kronan: 07:45–17:00 helgfria vardagar (15 maj–15 september 07:45–16:15).
Andra onsdagen varje månad kl 14:30–16:00 finns möjlighet till drop-in att träffa finsk- och nordsamiskspråkig kommunvägledare.