Länk till startsidan

Hej! Vi har fem korta frågor om webbplatsen. Det vore snällt om du ville svara på dem. Det underlättar vårt arbete att göra vår webbplats bättre.


Varför besöker du oss? * (obligatorisk)
Varför besöker du oss?




Vem är du? * (obligatorisk)
Vem är du?





Kunde du göra det du hade tänkt på webbplatsen? * (obligatorisk)
Kunde du göra det du hade tänkt på webbplatsen?




Var informationen du fick på webbplatsen bra? * (obligatorisk)
Var informationen du fick på webbplatsen bra?





Aktuella upphandlingar

Bra att veta

Varje år genomför kommunen cirka 150 upphandlingar och köper in varor och tjänster för drygt 300 miljoner kronor. Du som är intresserad av att bli leverantör till kommun kan lämna anbud på våra upphandlingar. Du hittar alla pågående och planerade upphandlingar på bland annat e-Avrop, Mercell och Opic. Där kan du prenumerera på de upphandlingar som är intressanta för ditt företag. Alla anbud till kommunen lämnas elektroniskt via e-Avrop. För att kunna lämna anbud behöver du registrera dig på e-Avrop. Därefter kan du som leverantör hämta och bevaka nuvarande och kommande upphandlingar och avtal och lämna anbud elektroniskt via e-Avrop.

Kontakt

Har du frågor om kommunens upphandlingar? Kontakta upphandlingsenheten på upphandling@ornskoldsvik.se eller via kontaktcenter.

 

Kontaktcenter

Telefon: 0660-880 00, välj tonval 2
Öppettider telefon: 07:30–17:00 helgfria vardagar (15 maj–15 september 07:30–16:15)


Besök oss i stadshuset Kronan

Adress: Järnvägsgatan 6, entréplan
Öppettider besökscenter Kronan: 07:45–17:00 helgfria vardagar (15 maj–15 september 07:45–16:15).
Andra onsdagen varje månad kl 14:30–16:00 finns mölighet till drop-in att träffa finskspråkig och sydsamiskspråkig kommunvägledare.