Trafikomledning vid Stationsrondellen 11 maj

Måndag 11 maj kommer trafiken från Modovägens anslutning mot Strandgatan att ledas om via resecentrum, in på Järnvägsgatan för att därefter åter ansluta till Strandgatan. Trafikanter, såväl norrifrån som söderifrån, längs E4 med avsikt att nå Domsjö kommer att dirigeras om via Vikoriaesplanaden och därifrån ner mot Strandgatan- Järnvägsgatan – Modovägen.

Trafikomledningen, som sker på grund av markarbeten, beräknas pågå kl 09:00-15:00 under måndag 11 maj.

Trafikanter uppmanas vara uppmärksamma och följa hänvisningsskyltar för ett smidigt och tryggt trafikflöde.

Publicerad: