Du är här:

Start för Sommardragets sommarlovsaktiviteter 12 juni

Sommardraget är olika aktiviteter
för sommarlovslediga skolelever.
Det kan vara utflykter och andra aktiviteter
som håller på några timmar under dagen.
För de äldre barnen finns också olika läger.

På sommardragets facebook kan du se vad som ordnas.
Du kan också anmäla dig till aktiviteter
som du tycker verkar roliga.
Följ länken så kommer du till Sommardraget på Facebook
https://www.facebook.com/Sommardraget/länk till annan webbplats

För att du ska få delta i Sommardraget
måste en förälder
eller någon annan vuxen som du bor hos
ge klartecken att du får vara med.
De måste skriva på en lapp
som du tar med dig till Sommardraget.

Om du går till Lungviksparken i Örnsköldsvik
på måndag 12 juni mellan klockan 18 och 21
får du veta mer om Sommardragets aktiviteter.
Då får du också vara med och grilla
och spela olika utomhusspel.
Just den kvällen är alla välkomna.
Du behöver inte ha någon lapp med dig då.

 

Sidan uppdaterades

2017-06-08

Sidansvarig: