Du är här:

Simskolor sommaren 2017

Flera föreningar ordnar simskolor under sommaren.
De flesta är utomhus.
I Mellansel och i badet Paradiset
är simskolan i bassäng.
Här kan du se
var och när
de olika simskolorna ordnas.

Priset för att delta i simskolan kan variera
mellan olika ställen.

Paradiset i Örnsköldsvik har simskola vecka 27, 28.
Vecka 27 och 28 är perioden mellan 3 och 14 juli.
Du kan välja hur många gånger du vill delta.

Du behöver anmäla dig i förväg
Du hittar anmälningsformulär
och mer information på Paradisets webbplats.

Har du svårt att använda webbsidan
kan du ringa till badet Paradiset på telefon 0660 -885 90.

Billsjösjön har simskola vecka 28 och 29
Vecka 28 och 29 är mellan 10 och 21 juli
Simskolan startar 10 juli klockan 13:00.
Du anmäler dig direkt på badplatsen.
Kontaktperson för simskolan är Katarina Lundberg.
Katarina har telefon 070 - 302 01 33.

Flärkenbadet har simskola vecka 28 och 29
Vecka 28 och 29 är mellan 10 och 21 juli
Simskolan startar 10 juli klockan 13:00.
Du anmäler dig direkt på badplatsen.
Kontaktperson för simskolan är Kerstin Edholm
Tomas har telefon 070 - 205 71 52.

Granto har simskola vecka 28-29
Vecka 28 och 29 är mellan 10 och 21 juli
Simskolan startar 10 juli klockan 11:00.
Du anmäler dig direkt på badplatsen.
Kontaktperson för simskolan är Ingela Sällström.
Ingela har telefon 070 - 397 81 61.

Hädanberg har simskola vecka 28-29
Vecka 28 och 29 är mellan 10 och 21 juli
Simskolan startar 10 juli klockan 15:00.
Du anmäler dig direkt på badplatsen.
Kontaktperson för simskolan är Rose-Marie Eskilsson.
Rose-Marie har telefon 070 - 357 12 63

Mellansel har simskola vecka 28-29
Vecka 28 och 29 är mellan 10 och 21 juli
Du kan anmäla dig via Mellansels webbplats.
Länk till Mellansels webbplats.länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster

Du kan också anmäla dig på telefon 0661 - 407 01
Kontaktperson för simskolan är Roger Fjeldseth.
Roger har telefon 070 570 93 03

Snippersjön har simskola vecka 28-29
Vecka 28 och 29 är mellan 10 och 21 juli
Simskolan startar 10 juli klockan 15:00.
Du anmäler dig direkt på badplatsen.
Kontaktperson för simskolan är Lena Köhn.
Lena har telefon 070 - 362 24 80

Drömme har simskola vecka 29, 30
Vecka 29 och 30 är mellan 17 och 28 juli.
Simskolan startar 17 juli klockan 10:00.
Du anmäler dig direkt på badplatsen.
Kontaktperson för simskolan är Roland Thelin.
Roland har telefon 070 - 654 72 66

Hattsjö badplats har simskola vecka 30, 31
Vecka 30 och 31 är mellan 24 julioch 4 augusti.
Simskolan startar 24 juli klockan 12:00.
Du anmäler dig direkt på badplatsen.
Kontaktperson för simskolan är Susanne Johansson.
Susanne har telefon 070 - 621 12 07


Var försiktig vid vattnet
Även om du kan simma
tänk på att vara försiktig när du badar
eller åker båt eller fiskar.
Du som är vuxen
ha alltid koll på barn
som badar eller leker vid stranden.
I båt är det sjävklart med flytväst
för alla.

Trevlig sommar!


Sidan uppdaterades

2017-12-28

Sidansvarig: