Du är här:

Simskolor i sommar

Barn och ledare vid simskola

Här ser du var du kan anmäla ditt barn
till simskola i sommar.
Det är olika föreningar som driver simskolorna.
Priset för att delta i simskolan kan variera
på de olika platserna.

Billsjösjön
Simskolan startar 11 juli.
Anmäl dig på badplatsen klockan 11:00.
Kontaktperson Olof Wåhlstedt, telefon 076 – 828 53 26.

Granto
Simskolan startar 11 juli.
Anmäl dig på badplatsen klockan 11:00.
Kontaktperson är Ingela Sällström, telefon 070 - 397 81 61.

Snippersjön
Simskolan startar 11 juli.
Anmäl dig på badplatsen klockan 13:00.
Kontaktperson är Lena Köhn, telefon 070 - 362 24 80

Flärkenbadet
Simskolan startar 12 juli.
Anmäl dig på badplatsen klockan 11:30.
Kontaktperson är Jonatan Wåhlstedt, telefon 072 - 710 47 78.

Hädanberg
Simskolan startar 12 juli.
Anmäl dig på badplatsen klockan 15:00.
Kontaktperson är Jonatan Wåhlstedt, telefon 072 - 710 47 78.

Mellansel
Mellansel ordnar två omgångar simskola.
Den ena startar 12 juli.
Den andra startar 19 juli.
Du måste anmäla dig i förväg
på Mellansels webbplats http://www.mellansel.se/simskolalänk till annan webbplats.
Kontaktperson är John Hedberg, telefon 072 – 586 57 44.

Kornsjö
Simskolan startar 13 juli.
Anmäl dig på badplatsen klockan 12:00.
Kontaktperson är Daniel Kristoffersson, telefon 070 - 213 24 60.

Bergom
Simskolan startar 13 juli.
Anmäl dig på badplatsen klockan 14:00.
Kontaktperson är Anna Pettersson, telefon 070 – 372 97 67.

Drömme
Simskolan startar 18 juli.
Anmäl dig på badplatsen klockan 10:00.
Kontaktperson är Roland Thelin, telefon 070 - 654 72 66.

By
Simskolan startar 18 juli.
Anmäl dig på badplatsen klockan 13:00.
Kontaktperson är Thomas Bolén, telefon 076 – 128 57 05.

Hattsjöbadet
Simskolan startar 25 juli.
Anmäl dig på badplatsen klockan 12:00.
Kontaktperson är Susanne Johansson, telefon 0663 - 411 50.



Sidan uppdaterades

2016-06-22

Sidansvarig: