Du är här:

Öppet hus hos Plattform U 10 maj

Plattform U är en verksamhet
som vänder sig till ungdomar mellan 15 och 24 år
som varken studerar eller arbetar.
Hos Plattform U får ungdomarna personligt stöd
för att komma igång
och hitta en väg som leder bort från arbetslöshet.

Onsdag 10 maj klockan 17 - 20
håller Plattform U Öppet hus.
Då är alla som vill veta mer
om vad Plattform U gör välkomna.
Det spelar ingen roll om du är ung eller vuxen.
Alla är välkomna till Öppet hus.

Plattform U håller till på Storga torget 1B
i Örnsköldsvik.
Du får gå 1 trappa upp
för att komma till Öppet hus.

Du är välkommen!

Sidan uppdaterades

2017-05-02

Sidansvarig: