Du är här:

Ny grillstuga på Rutberget

Grillstugan på Rutberget

Nu finns det en grillstuga på Rutberget.
Brukar du åka skidor eller vandra upp till Rutberget?
Du vet du nog att det finns en raststuga där.
Nu finns det också en grillstuga intill raststugan.

Det är medlemmar i föreningen Nola Moion
som har byggt stugan.
Grillstugan är öppen hela året.

Alla som vill får använda grillstugan.
Det är bara att ta med sig något som man vill grilla
och gå in och använda den fina grillhällen.
Det finns ved i en vedbod intill.


Sidan uppdaterades

2015-10-05

Sidansvarig: