Du är här:

Denna artikel är äldre än 6 månader och är kanske inte längre aktuell.

Nya bussturlistor 13 december

Från och med 13 december
gäller nya turlistor för alla bussar i Västernorrland.
I Örnsköldsvik och Kramfors och Sollefteå
är det bara små ändringar i turlistorna.

Det finns inte längre tryckta turlistor att få på bussen.
De nya turlistorna kan du se och ladda hem
via Din Turs webbplats.
Du kan också ladda hem en app
så att du alltid har turlistan i din mobil.
Appen heter DinTur.

Om du klickar på länken här nedanför
kommer du till Din Turs webbplats.
Där du hittar mer information
och där kan du söka din turlista.

Länk till DinTur.länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster

Aktuelltartikel publicerad av: Elisabeth Bårman

2016-01-11