Du är här:

Kvällsöppet på bygg- och miljöenheten 26 maj

Har du tänkt bygga om huset
eller kanske bygga nytt garage?
Vill du veta vad som gäller
om du tänker sätta in en braskamin?
Har du frågor om vad som gäller för brunnar
och egna avlopp i fritidshus?
Eller har du andra frågor
som handlar om att bygga och bo?

Då kan du passa på att möta
bygglovshandläggare och miljökunniga
och andra tjänstemän på kommunen
som kan mycket om de frågorna.

Välkommen på kvällsöppet
hos kommunens bygg- och miljöavdelning
på torsdag 26 maj
mellan klockan 16:15 och 19:00.
Du träffar dem i stadshuset Kronan
på Järnvägsgatan 6 i Örnsköldsvik.

Under kvällsöppet finns också
medarbetarna på Företagslotsen på plats.
De vet mycket om olika regler
som gäller för den som  har ett företag.


Sidan uppdaterades

2016-05-20

Sidansvarig: