Du är här:

Denna artikel är äldre än 6 månader och är kanske inte längre aktuell.

Huggsjöstugan öppnar 30 januari

Huggsjöstugan

Skidstugan i Huggsjö öppnar den 30 januari.
Sedan har Huggsjöstugan öppet med servering
varje lördag och söndag
fram till och med den 20 mars.
Serveringen är öppen mellan klockan 11 och klockan 15.
Du kan köpa fika och semlor
och korv och smörgåsar.

Skidspåret till Huggsjö startar i Backsjö.
Därifrån är det lite mer än 2 kilometer
fram till stugan.

Aktuelltartikel publicerad av: Elisabeth Bårman

2016-01-27