Du är här:

Huggsjöstugan öppnar 27 januari

Skidåkare vid Huggsjöstugan

Skidstugan i Huggsjö öppnar den 27 januari.
Sedan har Huggsjöstugan öppet med servering
varje lördag och söndag
fram till och med den 18 mars.

Serveringen är öppen mellan klockan 11 och klockan 15.
Du kan köpa fika och semlor
och korv och smörgåsar.
Du kan betala med pengar
eller med Swish.

Om du vill ta med eget fika
så går det också bra.

Skidspåret till Huggsjö startar i Backsjö.
Därifrån är det lite mer än 2 kilometer
fram till stugan.
Du kan också promenera
från Västansjö.
Den vägen är lite kortare.

Sidan uppdaterades

2018-01-25

Sidansvarig: