Du är här:

Denna artikel är äldre än 6 månader och är kanske inte längre aktuell.

Friluftsdag med vinteraktiviteter i Mellansel 9 mars

Flicka och familj som fikar utomhus på vintern

Onsdag 9 mars är du välkommen till Mellansel
för att prova på olika vinteraktiviteter.

Du kan åka skidor och skridskor
eller pulka och spark.
Du kan åka släde efter häst
eller fiska på isen.
Du kan testa att måla på snö eller gå en tipsrunda.
Kanske vil du prova att baka tunnbröd
eller smaka mat som man brukar äta i andra länder.

Friluftsdagen i Mellansel börjar klockan 11
och håller på till klockan 15.
Aktiviteterna är vid fritidsanläggningen i Mellansels centrum
och vid Bobergsstugan som ligger vid Lillsjön.

Om du inte har egna skidor eller skridskor
kan du låna det på plats i Mellansel.

Du är välkommen!

Aktuelltartikel publicerad av: Elisabeth Bårman

2016-03-03