Denna artikel är äldre än 6 månader och är kanske inte längre aktuell.

Mer positiv utveckling i nya numret av digitala magasinet Evolve

Nu finns ett nytt nummer av webbmagasinet Evolve att läsa med artiklar och filmreportage som tar upp delar av den positiva utveckling som sker i Örnsköldsvik.
Det kan handla om framgångsrika och nyskapande bolag, investeringar som görs i bostäder, olika satsningar och projekt som bidrar till utveckling av kommunen som plats. Den primära målgruppen är Örnsköldsviks invånare. Magasinet kommer även att knytas an till marknadsföringen gentemot potentiella inflyttare.

— Det förra numret togs emot väl och vi har en fått en hel del prenumeranter via Evolves webbsida. Jag hoppas och tror att även detta nummer kommer att uppskattas av våra läsare. Med Evolve vill vi förmedla positiv utveckling som skapar stolthet över platsen och nyfikenhet för de som ännu inte bor eller verkar här,
säger Sven Alveryd, marknadsföringsansvarig vid Örnsköldsviks kommun.

Läsarna kommer att kunna dela artiklarna och vi kan arbeta med var och en av artiklarna seperat och publicera dem i olika sociala medier, säger Sven Alveryd, marknadsföringsansvarig vid Örnsköldsviks kommun.

Evolve kommer att ges ut 3-4 gånger per år och kommer att marknadsföras
främst via de sociala medierna.

Läs webbmagasinet Evolvelänk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster

Aktuelltartikel publicerad av: Sven Alveryd

2017-06-01